بهترین ابزار آنالیز سایت در سال ۲۰۱۸ کدام است؟

پس از طراحی سایت توسط متخصصین و طراحان سایت، باید به سراغ ابزار آنالیز سایت بروید. استفاده از این ابزار چه فوایدی دارد؟ شما برای اینکه بتوانید وب سایت خود را بهینه سازی کنید، سئوی آن را بهبود ببخشید و یا رفتار بازدیدکنندگان سایتتان رل تحلیل کنید، باید از ابزار آنالیز سایت استفاده کنید. به دلیل رقابت زیادی که در سئوی وب سایت ها به ویژه روی کلمات کلیدی مشابه وجود دارد، امروزه وب سایت ها و ابزار آنالیز سایت با تعداد زیاد به وجود آمده که ما در ادامه به بهترین آن ها اشاره می کنیم.

انتخاب ابزار آنالیز سایت

شما باید برای انتخای ابزار آنالیز سایت در ابتدا نیاز خود را از این ابزار در نظر بگیرید و مطمئن شوید که این ابزار آنالیز سایت تمام نیاز های شما را در تجزیه و تحلیل سایت بر طرف می کند. بودجه خود را در نظر بگیرید و با توجه به دوره های آزمایشی که هر یک از ابزار آنالیز سایت در اختیار شما قرار می دهند، بهترین و مناسب ترین آن ها را انتخاب کنید.

بهترین ابزار آنالیز سایت در سال ۲۰۱۸

۱- Formisimo

از این ابزار آنالیز سایت می توانید برای تجزیه و تحلیل فرم های خود استفاده کنید. Formisimo یک وب سایت است که هشت نوع گزارش دارد و با انواع فرم سازگار می باشد. شما می توانید با استفاده از این ابزار آنالیز سایت، گزارش ها را بر اساس موارد مختلف، مثل دسکتاپ موبایل و… دسته بندی کنید. همچنین Formisimo ایده ها و راهکارهای مختلفی برای حل مسائل و مشکلات فرم ها به شما ارائه می دهد. فرآیند نصب این ابزار گزارش دهی، بسیار ساده است. شما می توانید به سادگی کدهای منبع ارائه شده را در صفحه کپی کنید تا Formisimo بلافاصله تجزیه و تحلیل خود را شروع کند. علاوه بر یک دوره آزمایشی هفت روزه در Formisimo ، برنامه های مختلف پرداخت و اشتراک نیز در آن وجود دارد.

ابزار آنالیز سایت

۲- HubSpot

با استفاده از این ابزار آنالیز سایت شما می توانید عملکرد سایت خود را بررسی کنید، ترافیک و رفتار بازدیدکنندگان سایتتان را تجزیه تحلیل کنید و نتایج حاصل را بهتری درک کنید. با استفاده از HubSpot می توانید request های سایتتان را با زمانبندی های دلخواه دسته بندی و همه فایل هایی که در فرم ها آپلود شده اند را مشاهده نمائید. این ابزار آنالیز سایت داخل سازنده فرم ساخته شده است. در نهایت شما می توانید با استفاده از یک کلیک ساده آنالیز فرم ها را با اعضای داخلی به اشتراک بگذارید. هزینه ای که برای استفاده از HubSpot پرداخت می کنید در مقابل ارزش آن بسیار ناچیز است.

بهترین ابزار آنالیز سایت

۳- Woopra

تجزیه و تحلیل سایت و فرم ها در دوره های زمانی مشخص و خاص، تحلیل رفتار مشتری، بررسی رضایت و تجربه مشتری و… از امکانات این ابزار آنالیز سایت است. Woopra این امکان را به شما می دهد که بر اساس معیارهای دلخواهتان بتوانید تقسیم بندی های مشخصی انجام داده و آن ها را مدیریت کنید. برای مثال می توانید افرادی را که در وب سایت شما ثبت نام کرده اند و افرادی را که فقط ایمیلشان را در اختیار شما قرار داده اند به دو گروه تقسیم بندی کنید؛ و به طور مجزا رفتار هر یک را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید. قیمت این ابزار آنالیز سایت با توجه به سطح های تحلیل آن ها متفاوت است.

ابزار آنالیز وب سایت

۴- Hotjar

یک ابزار آنالیز سایت دیگر Hotjar است که به شما در تجزیه و تحلیل و بازخورد فرم ها و سایت در دسکتاپ و موبایل کمک می کند. همچنین برای اطلاع از افرادی که از سایت شما بازدید می کنند و بررسی آمار بازدید از وب سایتتان، می توانید از این ابزار آنالیز سایت استفاده کنید. شما می توانید استفاده محدود از Hotjar را به صورت رایگان دریافت کنید اما برای دسترسی به امکانات پیشرفته و ویژگی های بیشتر این ابزار آنالیز سایت باید از نسخه های پرداختی آن استفاده کنید.

ابزار آنالیز سایت

۵- Clicktale

بررسی موفقیت وب سایت شما و رضایت بازدیدکنندگان سایتتان را می توانید با استفاده از Clicktale انجام دهید. این ابزار آنالیز سایت ، آمار دقیق بازدیدکنندگان، تعداد بازدیدکنندگانی که در سایت شما intract داشتند و تعداد افرادی که پس از تلاش موفق به ارسال فرم خود نشده اند را به شما ارائه می دهد. از دیگر ویژگی ها و امکانات Clicktale توانایی تشخیص خطاهای جاوا اسکریپت است که با اطلاع از آن ها می توانید به سرعت آن ها را اصلاح کنید. همچنین شما می توانید با استفاده از این ابزار آنالیز سایت ، به کارآمدتر شدن فرم های وب سایتتان کمک کنید. قیمت استفاده از این ابزار آنالیز سایت با توجه به سطوح مختلف آن متفاوت است. البته ناگفته نماند که یک دوره آزمایشی رایگان برای تست این ابزار در نظر گرفته شده است.

ابزار آنالیز سایت

۶- SessionCam

اگر در وب سایتتان با فرم های رها شده بازدید کنندگان مواجه می شوید، بهترین گزینه برای تجزیه و تحلیل وب سایت شما SessionCam است. چرا که این ابزار آنالیز سایت دلیل این اتفاق را به شما اطلاع می دهد. از سایر ویژگی های این ابزار می توان به بررسی کلی رفتار بازدیدکنندگان، تعداد تلاش افراد برای استفاده از فرم ها و میانگین زمانی که کاربران برای تکمیل فیلدهای خاص احتیاج دارند اشاره کرد. این ابزار در بهبود ترافیک، رفع مشکلات سایت و فرم ها، بررسی تجربه کاربران و interact آن ها به شما کمک می کند. همه داده ها و تغییرات توسط SessionCam ثبت می شود و شما می توانید تأثیر تغییرات در فرم ها را بررسی کنید. SessionCam با چندین ابزار آنالیز سایت دیگر مثل Google Analytics و Adobe Analytics یکپارچه است که به شما این امکان را می دهد که همه مسائل را در یک مکان پیگیری کنید. این ابزار یک دوره آزمایشی ۲۱ روزه برای تست در نظر گرفته است که پس از آن برای استفاده امکانات آن باید هزینه لازم را پرداخت کنید.

بهترین ابزار آنالیز سایت

۷- Inspectlet

این وب سایت یک نمای کلی از تعداد بازدیدکنندگان سایت را به شما می دهد. Inspectlet راهکارهایی برای تبدیل مخاطبان به شما ارائه می کند. با استفاده از این ابزار آنالیز سایت شما به راحتی می توانید مشکلات و مسائل را مدیریت و آن ها را حل کنید. همچنین Inspectlet دلایل شکست فرم ها و راهکارهای موفقیت آن ها را بیان می کند. این ابزار آنالیز سایت ۶ طراح مختلف دارد که قیمت آن ها از صفر تا ۴۹۹ دلار متغیر است.

ابزار آنالیز سایت

۸- Decibel Insight

عملکرد وب ساتتان، تجربه و رضایت بازدیدکنندگان، مشکلات فرم ها، تعامل و interact کاربران در سایت شما از مسائلی است که توسط Decibel Insight بررسی می شود. این ابزار آنالیز سایت قبل از ارائه خدمات، به شما در رابطه با آن مشاوره می دهد و پس از آن می توانید مناسب ترین بسته و طرح Decibel Insight را خریداری کنید.

بهترین ابزار آنالیز سایت

۹- Mouseflow

این ابزار آنالیز سایت اطلاعات دقیقی درباره ترافیک فرم های مختلف، مشکلات آن ها و مشکلاتی که در سایت شما برای کاربران به وجود آمده به شما می دهد. این اطلاعات به همراه جزئیات مسائل می باشد. Mouseflow با تجزیه و تحلیل سایت، راهکارهایی برای افزایش ترافیک سایت، interact کاربران، حل مشکلات فرم ها و بهبود تجربه کاربر به شما ارائه می دهد. Mouseflow پنج طرح مختلف برای آنالیز سایت و یک گزینه “Free Forever” دارد.

ابزار آنالیز وب سایت

۱۰- lucky Orange

این ابزار آمار بازدیدکنندگان سایت و تعامل آن ها با وب سایتتان را به شما می دهد. lucky Orange تمام اقدامات و فعالیت های کاربر در وب سایت شما را ثبت می کند و شما می توانید با مشاهده ویدئو، لحظه ای که کاربر تصمیم به ترک وب سایت شما را می گیرد ببینید. این ابزار آنالیز سایت ، اطلاعات کاملی درباره ترافیک سایتتان، مدت زمانی که کاربر در صفحات سایت شما می گذراند، زمانی که نیاز به پر کردن فرم دارد و… به شما می دهد. همچنین برای بهبود عملکرد سایت و افزایش آمار تبدیل کاربرانتان به شما راهکارهایی پیشنهاد می کند. lucky Orange نیز یک دوره آزمایشی ۷ روزه برای شما در نظر گرفته که پس از رضایت از کارایی  آن می توانید به صورت پرداخت ماهانه یا سالانه از خدمات آن بهره ببرید.

ابزار آنالیز وب سایت

نوشته بهترین ابزار آنالیز سایت در سال ۲۰۱۸ کدام است؟ اولین بار در باشگاه موفقان. پدیدار شد.